6 dietetyk zatwierdzonych rzeczy, które można zrobić po 6 pm, aby schudnąćW ciągu dnia, jesteś już wykończyłem utrata wagi gry, co zdrowe-kiedyś koktajle kielich i zabić go w siłowni. W nocy, prawda, Netflix i przewijanie w menu staje się dużo łatwiejsze, niż w rzeczywistości gotowania, co pożądane przepis chyba żartujesz.

Jak można się spodziewać, te nocne nawyków może być sabotuje wszystkie prace można umieścić w ciągu dnia. Jest to szczególnie prawdziwe, jeśli widok jedli jako forma relaksu na koniec dnia, mówi Sarah Koszyk, D. p., Autor 25 odmładzające koktajle dla ożywienia, świecącą skórę.

“W nocy, jesteśmy skłonni zrobić minimalną aktywność, więc nie musimy tyle kalorii, co robiliśmy w ciągu dnia” – mówi Koszyk. “W ten sposób, nadmierne spożycie kalorii na dobę może prowadzić do zwiększenia masy ciała, zły sen, lub niestrawność.”

Sprawdź te. D.-zatwierdzony przez r. wskazówki, które pozwoli zaoszczędzić od nocnego terytorialnego.

1. Wykonaj 30 procent zasada

Zmniejszyć swój obiad, więc rejestruje tylko 30% całkowitego dziennego spożycia kalorii, mówi Koszyk. Tak, Do 1200 kalorii dziennie plan, twoja kolacja powinna być około 360 kalorii.

Jeśli nie Jesteś w liczeniu licencji, tylko pamiętaj, że to nie musi być największy posiłek dnia, mówi ona. Trzymaj swój obiad w ryzach, wypełniając swój talerz głównie warzywa niskokaloryczne, bogate w błonnik, i będzie cię dość do łóżka, mówi ona.

2. Rozpocząć kolorowanka dla dorosłychRozpocząć kolorowanka dla dorosłych

Trzymaj ręce z popcorn worek podczas nocnego do porządku poprzez osiągnięcie do książki kolorowanka dla dorosłych (istnieją), mówi Koszyk. Wybierz jedną lub dwie wakacjami, można zrobić własnymi rękami, że nie zawierają w sobie jedzenia i picia” – mówi. “Działalność ta de-stres lub zwijać nocne procedury” – mówi.

3. Jeść Mrożone Winogrona

Pominąć lody lub jogurt. “Jeśli masz słodkie pragnienia, niedostępnym dla mrożonych winogron, a w smaku są podobne do mini-sorbet” – mówi Mitzi Dulan, D. p., Autor w pinterest dieta. “Są one bardzo smaczne i obfite tylko 60 kalorii na szklankę”.

4. Pościg wino z wodą

Pić kilka szklanek wody po kieliszek wina może pomóc zapobiec życzeń, dodatkowe przekąski, mówi Shapiro, D. p., współautor muszę odkopać mój Obwarzanek? To dlatego, że alkohol może spowodować odwodnienie, które symuluje głód – mówi. “Zbyt wiele razy po spożyciu alkoholu, nasze ciała mogą myśleć, że potrzebują smażone kanapki z serem, kawałek pizzy lub chipsy, ale tak naprawdę po prostu potrzebują wody.”

5. Robić w sobotę rano po domu w poniedziałek Wieczorem zamiast

“Prać lub odkurzanie można dodać dodatkową mobilność wieczór, skracając czas, który spędzasz na kanapie i zwiększając czas twoje ciało jest w ruchu” – mówi Aleksandra Oppenheimer, urodzinowych, co równa się więcej kalorii i w ogóle, ludzie. Bonus: odrzucić swoją listę chore zachowuje więcej wyjściowych robić rzeczy, które kochasz, w sam raz dla treningu zabójca na szlaku czy w rzeczywistości daje, że zdrowe przepis na pintereście cios.

6. Gotować Nocne PrzekąskiGotować Nocne Przekąski

Przez ten czas między kolacją i pojedyncze w prep nocne przekąski w ciągu tygodnia może być sposobem sprzęgła, aby uniknąć nadmiernego jedzenia, mówi Oppenheimer. “Dzieje się coś przekąsić polowanie, kiedy ci po kolacji uczucie głodu może spowodować nadmierne podjadanie.” Kiedy część wieczorne przekąski z wyprzedzeniem, można lepiej kontrolować swój nocny jedzenia – mówi. Niektóre z jej propozycji dla nocnej przekąski obejmują jednorazowe porcje greckiego jogurtu, sera, 1/4 szklanki suszonej żurawiny i migdałów, mały całościowo-zbożowy batonik lub puree jabłkowego.

No Comments Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *